Chia sẽ kinh nghiệm

Mua Phải HÀNG LỖI Từ Amazon.co.jp Nhật Bản Và Cách Đổi Trả Hàng | HƯỚNG DẪN Ở NHẬT | Nico Chin



Mua Phải HÀNG LỖI Từ Amazon.co.jp Nhật Bản Và Cách Đổi Trả Hàng | HƯỚNG DẪN Ở NHẬT | Nico Chin
Mua phải hàng lỗi, hàng dởm, hàng kém chất lượng trên Amazon.co.jp ở Nhật thì cách đổi trả lại sẽ như thế nào? Các bạn hãy xem video mình hướng dẫn nhé.

Hôm bữa mình mua 1 cái máy Kindle trên Amazon Nhật và bị lỗi nhỏ nên tiện thể làm video hướng dẫn cách đổi trả hàng cho mọi người coi luôn. Hy vọng sẽ có ích cho ai đó 🙂
Nếu mọi người thích làm video hướng dẫn lặt vặt linh tinh gì đó hãy comment bên dưới cho mình để mình làm nhé 😉

╰ Contact Me:
ⓕ Facebook:
ⓘ Instagram:
ⓨ Youtube:
📮Email: [email protected]

Thank for Music:
♬ Music by Joakim Karud

source

28 Bình luận

  1. A chỉ cho e chat vs ngta vs ạ. E ko pk tìm ở đâu ạ

  2. Làm sao để liên lạc với amazon ạ ? Mình vừa mua mà bị huỷ đơn hàng giờ vẫn k biết làm sao để hoàn tiền

  3. Ông làm video nói nhiều lặp đi lặp lại ấp a ấp úng vất vả thật

  4. E làm rơi hỏng màn hình có đổi đc k ạ

  5. Cách nhắn tin với nhân viên amazon kiểu gì vậy ạ ?? Cảm ơn ạ

  6. Anh ơi thế giờ e đặt hàng r mà địa chỉ không cụ thể người ta không thể giao tới được mình muốn lấy lại tiền thì làm như thế nào ạ mong anh giúp đỡ😅

  7. Mình mua một chiếc đồng hồ bị vào nước làm sao được ad

  8. Mình đặt nhầm 1 món đồ nên mình sẽ gửi trả lại amazon cho mình hỏi phí vận chuyển trả lại sẽ do mình trả hay amazon trả ạ?

  9. Bạn oi cho mình hỏi luc bâm tra hang lai..nó kêu in nhãn hoa đơn thi lam sao.minh k có máy in

  10. Mình hỏi là lỡ tay đặt hàng trên amazon tích vào cái mục 1 tháng gửi hàng 1 lần. xong tháng nào nó cũng gửi loại hàng đó về. Muốn huỷ thì làm thế nào ạ. Mong được a chỉ giúp ạ.

  11. Bạn ơi sao laptop mình mu 14 man mà họ giả có 7 man

  12. Mình có trả hàng lại cho amazon hơn 1 tháng mà họ chưa trả tiền cho mình giờ làm sao đk bạn ơi

  13. A ơi, e cũng đặt hàng xong bị lỗi, bây không biết làm cách nào để liên lạc với amazon cả, a giúp e đc k ạ

  14. A ơi e mua hàng trên amazon mà nó hủy thì làm sao để lấy lại được tiền a nhỉ,a chỉ e với

  15. Anh ơi ! Cho em hỏi địa chỉ để mình nói chuyện hoặc nhắn tin trực tiếp với trung tâm chăm sóc khách hàng amazon ở nhật thì làm như thế nào ạ? Em cảm ơn rất mong anh sẽ phản hồi sớm ạ

  16. Cho mình hỏi 1 chút.sản phẩm đc bán và vận chuyển bởi amazon sao k trả lại hàng đc ak.vay có phải hàng tốt hay chính hãng ko

  17. Giúp mình với. Mình đã mua hàng amazon rất nhiều.nhưng có 3 sản phẩm nó bi hủy mà mình k biết nhận lại tiền ở đâu

  18. A ơi cho e hỏi e có đặt hàng trên amazon nhưng ko nhận đk hàng thì lm sao e nhận đk tiền hoàn trả lại , mà e đã thanh toán tiền trc qua combini r ạ

  19. E có đặt hàng bên amazon trả tiền r nhưng sau e mới để ý cái món hàng đó tận 2 tháng sau nó mới gửi tới e thấy nó lâu quá h em muốn hủy và lấy lại tiền thì làm ntn ạ

  20. Bạn ơi muốn nhận lại tiền khi trả hàng lỗi thì thế nào bạn nhỉ

  21. Mình có đặt mua hàng số lượng 10 gói thôi và đã thanh toán tiền qua thẻ visa, nhưng khi nhận hàng lại giao 15 gói và thu thêm tiền 5 gói. Bạn cho mình xin sđt của amazon với nhé

  22. Bạn ơi cho mình hỏi là mình trả lại đồ mình lấy tờ giấy tại bưu điện rồi ra combini lawson gửi trả lại đc ko ạ

  23. cho mình hỏi mình làm đến bước này rồi sao nữa
    Additional Instructions for mailing your package

    To return, please follow the steps 1-3 below.

    If you are returning the item from outside of Japan, please visit About International Returns.

    1. Prepare Return Item Information

    If you are using a printer

    Print out the return ID (a bar code) which is displayed at the bottom of this page.

    If you are not using a printer

    See Return Items Without a Printer Help page and prepare any other return item information (i.e., bar code, shipping label, etc.)

    Or you can write the return ID down which is displayed at the bottom of this page.

    2. Pack

    Pack the return ID number or alternative information with the return items.

    3. Return the package

    Request the return by either of the following methods.

    We do not accept returns for packages directly brought into the designated return address below.

    Amazon Kawagoe FC Return Center

    1-10-15 Minamidai Kawagoe-shi

    350-1165 JAPAN

    Return items using the carrier’s parcel service (only for domestic returns)

    Please fill in the return address in the “ship-to” field of the carrier's invoice. The ship-to phone number is not required.

    Using Japan Post Pickup Service (only for domestic returns)

    Request from the URL below or call 0120-921-651 (06-7167-5980 via mobile phones) from 8 a.m. to 6 p.m.

    For Pay-upon delivery:

    https://mgr.post.japanpost.jp/link/spcAgrLogin.do?SITE_ID=2218

    For Prepaid shipping:

    https://mgr.post.japanpost.jp/link/spcAgrLogin.do?SITE_ID=2217

    See About Returns Shipping for the details about return postage.

    Important:

    In the following cases, we may not be able to process a refund in a timely manner or may send you back the items with shipping charge on delivery for being ineligible to issue a refund.

    The condition of the returned item doesn't match to the return reason you selected at Online Returns Center.

    There’s missing return information (e.g. return ID number), part, or accessories for the returned item.

    The returned item is not the one you chose to return.

    The item was returned to a different address from the one indicated during the return process.

    Return address

    This ship address can be used for this return only.

    When you have items to return to different shipping addresses, you have to arrange Pickup Service for each shipping address.

    Return ID

    Each Return ID is issued for each return request.

    This return ID can be used for the items shown in the “Item Descriptions” box.

    Item Descriptions

    Quantity

    Orient Watch SER2M002W0 Automatic Mechanical Watch with Domestic Manufacturers Warranty Silver

    1

    Additional Instructions for mailing your package

    To return, please follow the steps 1-3 below.

    If you are returning the item from outside of Japan, please visit About International Returns.

    1. Prepare Return Item Information

    If you are using a printer

    Print out the return ID (a bar code) which is displayed at the bottom of this page.

    If you are not using a printer

    See Return Items Without a Printer Help page and prepare any other return item information (i.e., bar code, shipping label, etc.)

    Or you can write the return ID down which is displayed at the bottom of this page.

    2. Pack

    Pack the return ID number or alternative information with the return items.

    3. Return the package

    Request the return by either of the following methods.

    We do not accept returns for packages directly brought into the designated return address below.

    Amazon Kawagoe FC Return Center

    1-10-15 Minamidai Kawagoe-shi

    350-1165 JAPAN

    Return items using the carrier’s parcel service (only for domestic returns)

    Please fill in the return address in the “ship-to” field of the carrier's invoice. The ship-to phone number is not required.

    Using Japan Post Pickup Service (only for domestic returns)

    Request from the URL below or call 0120-921-651 (06-7167-5980 via mobile phones) from 8 a.m. to 6 p.m.

    For Pay-upon delivery:

    https://mgr.post.japanpost.jp/link/spcAgrLogin.do?SITE_ID=2218

    For Prepaid shipping:

    https://mgr.post.japanpost.jp/link/spcAgrLogin.do?SITE_ID=2217

    See About Returns Shipping for the details about return postage.

    Important:

    In the following cases, we may not be able to process a refund in a timely manner or may send you back the items with shipping charge on delivery for being ineligible to issue a refund.

    The condition of the returned item doesn't match to the return reason you selected at Online Returns Center.

    There’s missing return information (e.g. return ID number), part, or accessories for the returned item.

    The returned item is not the one you chose to return.

    The item was returned to a different address from the one indicated during the return process.

    Return address

    This ship address can be used for this return only.

    When you have items to return to different shipping addresses, you have to arrange Pickup Service for each shipping address.

    Return ID

    Each Return ID is issued for each return request.

    This return ID can be used for the items shown in the “Item Descriptions” box.

    Item Descriptions

    Quantity

    Orient Watch SER2M002W0 Automatic Mechanical Watch with Domestic Manufacturers Warranty Silver

    1

  24. nếu mà gui tơi mà k nhận dk hàng thì có hoàn tiền k ạ

  25. anh ơi em nhắn rồi nhưng không thấy hiện bảng mục chat ạ ? a chỉ em với

  26. mình có mua cái đồng hồ ở tissot khi đặt hàng trừ tiền vào thẻ visa rồi nhưng đến vài bữa báo lỗi, mà tiền mình vẫn lấy chưa trả, có thanh niên nào giống em không , rồi bây giờ làm thế nào đây .

  27. cma on ban da lam clip, nhung ban noi dai dong qua , lan sau hay noi vao van de chinh thoi nhe

  28. Ad ơi, mình có đặt hàng trên amazon mà hàng không đến theo ngày dự kiến và mình đã thanh toán tiền trước ở kobini bây giờ muốn hoàn trả nhận lại tiền ntn ạ? Cảm ơn ad!!

Trả lời

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai.